Zajišťujeme komplexní návrhy i řešení marketingových kampaní s využitím moderních technologií.

Emailový marketing je obestřen mnoha mýty a zkreslenými informacemi. Lidé a často bohužel i marketéři jej zaměňují za neadresné hromadné rozeslání na tisíce emailových adres příjemců, kteří nikdy o daný produkt nebo službu neprojevili zájem. Není pak divu, že v očích veřejnosti je emailový marketing synonymem pro spam. Všichni klienti v naší databázi souhlasí s rozesíláním.

Hlavním cílem je přilákání potenciálních zákazníků na vaše webové stránky s nabídkou konkrétního zboží nebo služeb. Kromě tohoto hlavního cíle existují i další důvody, proč využít tuto formu propagace. Pravidelným zasíláním obchodních sdělení dochází k posílení firemní značky a ke zvýšení důvěryhodnosti.

 

Formát

Příprava profesionálního mailingu není po technické stránce úplně jednoduchá. Nejčastější formát, ve kterém se emaily posílají, je HTML. Aby se však HTML sdělení správně zobrazilo každému příjemci, je zapotřebí znát úskalí kódování HTML emailů. Pokud to myslíte s emailingem vážně, využijte proto raději našich zkušeností.

 

Co a jak propagovat

Obsah zprávy musí čtenáře především zaujmout. Pamatujte na to, že příjemce emailu nebude číst dlouhosáhlé povídání, obsah jen proskenuje a vybere si to, co ho zaujme. Proto sdělení musí být úderné a jasné. Nenabízejte desítky výrobků najednou. Vyberte vždy jen to nejdůležitější. Využijte historii nákupního chování svých zákazníků, pokud můžete a tomu emailing přizpůsobte. V každé emailové kampani by měla být jasná výzva k akci (call-to-action), vybízející k okamžitému nákupu. Nejlépe by měla být call-to-action spojena s časovým omezením, což bude příjemce ještě více motivovat, aby s nákupem neotálel. Vysvětlete také, čím je vaše nabídka unikátní.

O úspěchu celé kampaně často rozhoduje předmět mailu. Ten je totiž to první co příjemce uvidí a co ho buď zláká nebo odradí od otevření zprávy. Předmět by proto měl být úderný a stručný. Ideálně by měl obsahovat do 50 znaků. Pro jistotu nepoužívejte v předmětu diakritiku.

 

Rozesílka

Nejdůležitějším aspektem je legislativní rámec. Právě z důvodu spamování platí určitá zákonná pravidla, kdy můžeme realizovat emailing. Především se musí jednat o vyžádanou poštu a z každé rozesílky pak musí mít příjemce možnost se jednoduše odhlásit, což musí být v emailu jasně uvedeno.

 

Měření

Internet nabízí oproti jiným médiím možnost velmi podrobného měření. Co konkrétně mailmax měří u emailových kampaní?

 

Počet doručených emailů

 

  • Počet otevření neboli tzv. Open rate: údaj, který Vám ukazuje kolik příjemců (nebo jaké procento) z celkového počtu úspěšně doručených emailů si zprávu prokazatelně otevřelo.
  • Kliknutí: kolik uživatelů kliklo na odkaz obsažený v emailové zprávě.
  • Konverze: kolik lidí na základě emailingu provedlo požadovanou akci. Například koupilo propagovaný produkt nebo se zaregistrovalo.
  • Odhlášení: počet příjemců, kteří si již další zprávy nepřejí zasílat.
  • Díky možnosti podrobného vyhodnocování můžete dále svou kampaň zlepšovat. Uvidíte, že náš emailing se pak stane důležitou součástí vašeho komunikačního mixu.

 

 

Cena

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně – dle jeho potřeb. Pro bližší informace pište na email kalkulace@mailmax.cz nebo tel.: 775 082 280

One thought on “Ahoj všichni!

  • A WordPress Commenter

    Hi, this is a comment.
    To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
    Commenter avatars come from Gravatar.

    Odpovědět

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *